lørdag 21. februar 2009

8. februar Hedda 2 år.

Hedda-lille, verdens deiligste niese ble hele 2 år 8. februar, og da måtte selvfølgelig tante til pers med pinnene igjen. Denne gangen ble det Marius. Foreldrene fikk tilbud om å fritt velge farge, men de lot avgjørelsen være min, og for meg er Marius BLÅ med hvitt og rødt mønster. Selv til små jenter. Strikket i Smart, fra Klassikere-heftet til Sandnes. Den "vanlige" lua er litt kjedelig synes jeg, så da ble det en litt annen variant, som bare er døds stilig på. Hun ser ut som en liten ramp (noe hun selvfølgelig ikke er... *plystre*), men jeg har selvfølgelig ikke bilder av det... :)
Jenny kom også i bursdagsselskap selvfølgelig, og "tante" benyttet da anledningen til å ta bilder av modellen inne i lerke-tunikaen, men modellen var ikke helt velvillig. Men fin er den i hvert fall... (selvskryt er lov det, det er vel derfor vi blogger??)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å du for en kreativ sjel du er, blir helt satt ut jeg. Kjekt å se og få inspirasjon. Takk for titten og ha en god helg videre

Anonym sa...

Her var det mye fint. Mariusen i alle varianter er herlige. Nydeli 2 åring her også:-)