mandag 22. august 2011

Lisbeth 40 år, og Bad Taste Party.

Forrige helg var jeg så heldig å bli invitert til Lisbeths 40-års lag.

Siden hun har snakket om mitt Ishbel sjal i Tulliballgarn omtrent hver gang jeg har truffet henne, måtte jeg bare kaste meg over Tulliball-rester, og strikke ett til henne... Jeg er ikke veldig fan av å strikke til strikke-damer, men siden hun har snakket SÅÅÅ mye om det, måtte jeg bare bite prestasjonsangsten i meg.

Når det kom til kort, dukket prestasjonsangsten opp igjen. Lisbeth lager helt nydelige kort, så å dra i bokhandelen å kjøpe kort, virket brått litt meningsløst.
Min lille niese er også ganske flink til å lage kort, så Hedda på 4 år måtte bistå tanten :)

Ishbel-sjal, strikket i dobbel Hårfint fra Tulliball, på pinne 4. Strikket største størrelsen glattstrikk og minste størrelsen på lace-delen.

Lisbeth valgte å feire dagen sin med Bad Taste party! Hjelp!!!!!
Jeg endevendte loftet til mamma uten særlig hell, men en tante hadde jammen noen "skatter" på loftet sitt. Hatten og den vakre sommerfugl-toppen (som forøvrig også funket som discokule) kommer fra henne. Utrolig nok hadde jeg verdens styggeste skjørt hjemme i mitt eget skap, om med sølv Doc Martins og nettinstrømper ble antrekket komplett...

Så fin blir man da....

Takk for en festelig kveld Lisbeth!!!

2 kommentarer:

Lisbeth sa...

Jeg har felt en tåre mang en gang over både sjalet og kortet. Så nydelige begge to!!! Jeg syns kortet er så fint og jeg tenker på H. som har tegnet det BARE til meg. Og på at du har laget sjalet BARE til meg. Jeg tror at når man lager kort og strikker selv og får noe hjemmelaget av andre så setter man EKSTRA stor pris på det! Og så er jeg jo lettrørt sa da feller jeg en tåre hver gang jeg ser på kortet og sjalet. Og det har ikke skjedd få ganger! Tusen tusen takk for gavene, og ikke minst for at du ville dele dagen med meg. Det setter jeg VELDIG stor pris på!

LisaM sa...

Skjønner godt at Lisbeth måtte felle noen tårer jeg!!
Å få sjal og kort, som er spesial designet,er virkelig rørende!
Kjempefint jane!!!☺

Åsså var du helt fantastisk flott på festen☺

En fin uke ønskes deg fra meg!
Klem