tirsdag 28. august 2012

Talamh

Endelig! Denne var faktisk ferdig tidlig i juni, men jeg har hele tiden tenkt at den ikke kan vises frem før jeg har en kropp inni... Å henge eller ligge flatt yter den overhodet ikke rettferdighet :) Men ting tar tid!

Talamh Strikket på pinne 3,5, jeg brukte 2 hesper med nyyyydelig Bugga.





 Til tross for den litt vide halsen, har jeg blitt veldig glad i denne. Den funker fint som tilbehør til den "lille sorte" like godt som til jeans eller en svart fin-bukse :) Garnet er nydelig mykt, og selv om jeg ikke er noen rosa-prinsesse, digger jeg fargen.

For den oppmerksomme Talamh-strikkeren, så ja, jeg har jukset i nederkant. Strikket vanlig vrangbord jeg, i stedet for hullmønsteret. Og jeg synes i grunn det funka og :)

12 kommentarer:

Strikkepiken sa...

Den ble kjempefin! :)

Meta sa...

Lekker! Og kjempefin farge til deg.:)

VarmeMasker sa...

Kjempefin jakke! Synes du kledde jakka og fargen godt:-)

Petronella sa...

JAkken ble helt nydelig - både farge og mønster. Så flink du er :-)

LisaM sa...

Der var den jo!!! Fine, fine☺

Kler å være rosa-prinsesse du Jane☺

Quiltefeen sa...

Den ble knallfin!! Flott mønster og nydelig farge.. :)

Kristine sa...

Utrolig fin jakke! Elsker den oppskriften :) Og den kledde du godt! :)

Marianne sa...

Den jakken ble virkelig fin:-) Herlig frisk farge du har valgt:-)

Smarie sa...

Den var kjempelekker Jane :-)

hurlumhei sa...

Veldig, veldig fin jakke!

wigdis sa...

Denne har jeg sett i RL og den er virkelig nydelig og så passer den perfekt til deg. Tror det er den fineste Talamh jeg har sett.

LivM sa...

Denne likte jeg godt. Og du kler den helt perfekt!
Denne må jeg bare strikke :-) Utrolig at du hadde nok med 2 hesper.