tirsdag 4. februar 2014

Ett slag for Sandnes Alpakka Strømpegarn

Tenkte jeg skulle slå ett slag for Alpakka Strømpegarn fra Sandnes. Jeg har forelsket meg helt i dette garnet, og tenkte å oppmuntre nettopp deg til å prøve det også :) Mitt håp er at om flere oppdager dette nydelige garnet (som og har en hyggelig pris), så kanskje det etter hvert kommer litt sprekere farger :) 
Garnet har godt hold til alpakka å være, og det er utrolig mykt og godt, og akkurat passe pusete. Varmer som alpakka skal, gjør det selvsagt også. 
Det funker selvsagt strålende til sokker, men også til luer og pulsvarmere. 
Jeg har og strikket en Marius i dette garnet, og har plan om en til meg selv som OL-strikk. 








Sånn for ordens skyld; jeg er (desverre) ikke sponset av Sandnes :) 
Benytter samtidig anledningen til å takke dypt og inderlig for hyggelig kommentarer i mitt forrige blogginnlegg. Veeeeeldig hyggelig! 



8 kommentarer:

Lisbeths Verden sa...

Så mye flott du har strikket, ha en fin uke, klem fra Beth

Gunn Kristin sa...

Masse fint. Flotte farger på mariusgenseren.

Husmorspira sa...

Nydelig genser, mye flotte andre ting(den lua med flette var vakker, og info om et helt nytt garn for meg...

Sisselshverdag sa...

Etter at jeg kjente på sokkene du strikka en gang så har endelig jeg også prøvd dette garnet og det frister til gjentagelse :) Så bra at det kommer i flere farge :D

Masse flott strikk hos deg :D

Ha en flott onsdag, håper vi sees snart :D

Hildegunn sa...

Her var det mye flott! Jeg har kjøpt to nøster med mørk grå og skal prøve meg på sokker :-)

Ha en fin dag!!

wigdis sa...

Jeg får vel prøve dette garnet da :)
Skal titte litt på det neste gang jeg er hos MorGrethe, siden du liker det så kommer sikkert jeg til å like det også. Du har nok rett i dette med etterspørsel og farger. Se bare på Hexa hvor mange flotte farger det har kommet i.
Ha noen fine OL-dager
Klem

Grethe M sa...

Så masse flott det var her i bloggen din. Nydelig med Marius i grå :) ha en fin uke videre

Maria sa...

Hvor finner jeg oppskrift på de vottene med hjerter på? De var kjempefine :D