lørdag 30. august 2008

Ny "niese".

19 august kom min lille "niese" til verden. Hele 2 uker "for sent". Hun er Edvards lillesøster, og datter av min fetter Tom og hans Cathrine. I den forbindelse måtte jeg selvfølgelig legge vekk jakkeprosjektet mitt, som lenge har ligget nesten helt ferdig, for å strikke noe til den lille. Valget falt på denne i baby ull.... Selvfølgelig, selv om en baby sjelden kommer som julekvelden på kjærringa, er jeg sent ute, og kanpper skulle kjøpes samme dag som jeg skulle få treffe den lille og gaven overleveres. Jeg er IKKE fornøyd med disse gigastore lilla hjerte-knappene, men det var det jeg klarte å få til etter besøk i to butikker og med begrenset tid. Mottakeren, i hvert fall mamma'n, var strålende fornøyd, så da får vel jeg være det og... :-)

Ingen kommentarer: