fredag 10. juli 2009

Eskimo-genser.

Først av alt må jeg takke for alle hyggelige kommentarer i forrige innlegg. Så utrolig hyggelig, og så utrolig inspirerende... Tusen takk!!! Denne genseren var gjort unnå på ett par kvelder for noen uker siden, men ferdigstilling er kjedelig, og ble derfor ikke gjort før i kveld... En deilig Eskimo-genser, som dessverre fint kan brukes nå, MIDT I SOMMERFERIEN MIN ;-( Jeg er egentlig litt glad i "system" så jeg aner ikke hvorfor jeg har laget en genser med så mye "rot" i stripene, men den ble nå engang sånn, antakelig fordi jeg forlenget den både her og der og måtte bruke det garnet jeg hadde... Oppskriften er egentlig beregnet på Ice, men det er ett acryl-garn og helt uaktuelt å strikke noe som helst av, og funnet på garnstudio. Nå har jeg denne tunika'n på pinnene... Den ser veldig "snuppete" ut på bildet og ikke meg i hele tatt, men jeg har sett den IRL og den er ikke så "snuppete", men veldig fin. Strikker den i Muskat (Drops-salg må vite), i en nydelig blåfarge..

2 kommentarer:

*Kristin* sa...

Aj! Den genseren likte jeg utrolig godt! Skulle mer enn gjerne hatt en slik selv! :) Heldige deg som har strikket deg en så fin genser!:)

karna sa...

Så mye fint, og du må være RÅ med strikkepinnene.