torsdag 8. oktober 2009

Nytt Kiri-sjal.

Som kjent har jeg blitt veldig begeistret for Kiri.... Denne gangen har jeg strikket et til meg selv i svart Sandnes Alpakka. Bildet er ikke noe særlig å skryte av, tatt med et dårlig mobilkamera (jeg nevnte at jeg ikke har nett hjemme for tida, og ikke bilderedigeringsprogram på jobb, så for enkelthetsskyld blir det sånn...), men skjerfet er i grunn veldig fint :o) Kanskje litt i tykkeste laget dette garnet, men fantastisk deilig og varmt.
Garn: Sandnes Alpakka
Mønster: Kiri
Pinner: 5mm
For øyeblikket holder jeg på med en kragejakke fra Nøstebarn-boka til meg selv... Veldig spent på hvordan den blir til slutt, da garnet passer dårlig med mønsteret, og jeg er skikkelig dårlig på å sjekke underveis hvordan det egentlig blir... Om ikke jeg kan bruke den, så kan forhåpentligvis noen andre gjøre det... :o) Har en arm igjen, før jeg begynner på raglanfellingen og håper å bli ferdig i løpet av helgen. Det MÅ jeg, for det er så mye annet jeg har lyst å begynne på... :-)
Strikker den forresten i Alaska fra Garnstudio. Tykt garn, men veldig deilig å strikke med egentlig..

1 kommentar:

Margrethe sa...

Deilig sjal! Jeg liker så godt Fionaen din og måtte se litt til på den, nå når vi snakket om tanterollen :)