onsdag 11. november 2009

FERIE!!!

Jeg har vært på en helt fantastisk ferie!! I anledning mamma's 60årsdag 23. oktober, tok hun med barn og barnebarn til Florida på 2 ukers knallferie. Vi bodde i et hus i Paradis Palm Resort i Kissimee like utenfor Orlando. Vi ankom sent fredag kveld, så hva er vel bedre enn å starte lørdagsmorgen med å sitte ved bassenget i hagen sammen med lille, vakre niese :o) Dette er utsikten vi hadde fra vårt lille private svømmebasseng. Ikke verst? Vi brukte ikke dette bassenget særlig mye, det var ett knallfint og større basseng på området som ble flittig brukt i stedet... Dette er utsikten fra soverommet mitt. Ikke ofte jeg så den, persiennene var nede støtt, da det var skikkelig varmt... Sukk... Savner 30+ jeg nå... :o)
I tillegg til div park-besøk, måtte vi selvfølgelig til kysten ved ett par anledninger også. Dette bildet er fra en strand i Tampa, usa's nr 1 strand (visstnok) og det kan jeg skjønne! Snakk om kritthvit sand, og nydelig vann...
Det kommer selvfølgelig mer om ferien etterhvert, bare jeg får lastet ned flere bilder... dette er bare bildene jeg hadde på mobilen, så en liten smakebit... :o)
håndarbeidsfronten ble det veldig stille i ferien... Hadde selvfølgelig med et assortert utvalg av garn, pinner og forskjellige oppskrifter, men det ble kun med en "magevarmer" til min gravide svigerinne (dokumenteres senere) og en halv leggvarmer til Hedda... Jeg hadde også stor tro på at jeg skulle med meg mengder med spennende håndarbeidsrekvisitter hjem, men den gang ei... Var innom en eneste butikk med garn (foruten Walmart etc) og endte med hele 4 nøster med noe bambus/ull garn...
Til sist må jeg vise frem denne flotte veska jeg har fått til strikketøyet mitt... Mamma'n til Mariusmottakeren har laget veske til meg (i tillegg til at jeg har fått betaling for jobben). Også med bilde av guttebassen da! Jeg er så stolt og så rørt. Fantastisk koselig med sånne gaver :o)
(Mobilkamera... GRRRR!! )

Ingen kommentarer: