torsdag 1. mars 2012

Jeg har fått hjemmestrikket gave!!!!

Takket være hobbyen min, har jeg fått flere nye, fantastiske venner, og en av dem er Lisbeth
I går var vi på strikkekafe sammen, og da kom Lisbeth med gave til meg, så jeg ikke skulle fryse på hendene når jeg går tur med Snorre <3
Etter at jeg fortalte at jeg *snufs, snufs* hadde mistet den ene blå hjertevotten min og at alle tova votter har forsvunnet ut av huset, kastet Lisbeth seg rundt å strikket votter til meg.
Det er første gangen noen har strikket noe til MEG, altså bortsett fra mamma og bestemødrene mine når jeg var yngre, og det var så utrolig overraskende og superkoselig!!!

Vottene er strikket i en tråd natur og en tråd lyseblått, som gav de en utrolig delikat og anvendelig farge. De passer supert, er supergode, og jeg er vanvittig stolt av å ha verdens søteste venner :)


Tusen tusen takk Lisbeth. Både for vottene, og for at du er så fantastisk!

7 kommentarer:

wims sa...

Heldig grisen som har fått så fine og varme votter av Lisbeth. Det er snillingen sin det som vet å passe på vennene sine.

Snorre er nok også glad for at du har fått votter som varmer for at turene kan bli lengre ;O)

Charlotte sa...

Så fin gave å få! De var kjempefine!

Janne sa...

Kjempefin gave og få. Lisbeth strikka et par tova votter til meg for noen år siden også, og de er like fine i dag til tross for at de er mye brukt og vasket mange ganger :)

LisaM sa...

Så heldig du er!!!!☺
Snille Lisbeth!!
Kjenner jeg har blitt veldig glad i dere begge to☺

Klem.

Mona sa...

En sånn gave varmer mer enn bare hendene ja :)

wigdis sa...

Lisbeth kan virkelig å strikke votter, disse var nydelige.
Dere er noen supergode jenter, begge to.

klem

Torunn sa...

Heldigen, disse så gode ut!