mandag 12. mars 2012

Moro med bursdag

Tirsdag 6. mars hadde jeg bursdag, og det er utrolig moro å bli gjort litt stas på :)
Her er dagens hyggelige overaskelser:


Jeg har hørt at det er viktig å sette pris på seg selv også, så en liten gave til Jane fra Jane, måtte det bli :)
Sånn bare fordi jeg (sikkert...?) har fortjent det :D


Det er vel ingen tvil om hvilken "farge-stim" jeg er i for tiden....? Jeg hadde i grunn bestemt meg for å bli litt vågal, komme meg ut av komfortsonen sånn fargemessig, men jeg "glemte" visst det denne dagen :)

1 kommentar:

Vibekes lille ullne sa...

Gratulerer med vel overstått! :)

Klart man må sette pris på seg selv og det har du klart. Mye fint garn og jeg tror at når man er klar for det så kjøper man garn i andre farger. (Sier hun som bare kjøper lilla, brunt og turkis...)