tirsdag 22. desember 2009

Venninnegave.

For tiden går det stort sett i julegave-produksjon, naturlig nok. Og dermed lite å blogge, jeg vet det er noen som sniker her inne.. :D Men denne lille venninne-gaven kan jeg blogge, den er både overlevert og åpnet. Venninnene fra barndommen har tradisjon med julegrøt og gavedeling et par dager før jul. Vi kjøper en gave hver, for ca 500,- så alle for en ordentlig gave... Vi er 7 stk som holder sammen ennå, veldig hyggelig, Mitt bidrag, til Inger, ble boka "La meg synge deg stille sanger", en liten kalender og en grønn plante (hun har nettopp flyttet, og ønsket seg det). I tillegg vet jeg at hun synes det er kjempekos med hjemmelagde gaver, så jeg kastet meg over noe fritidsgarn jeg hadde liggende, og fikk laget et par votter og et par tøfler. Tøflene har knall-kule knapper, men det er jo kav umulig å se på disse bildene... Er litt på prøve og feile stadiet, så dere får ha litt tålmodighet med meg... :-)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: