mandag 8. februar 2010

Grattis med dagen, kjære Hedda.

I dag blir min vakre, søte, verdens beste lille niese hele 3 år. Tiden går så innmari fort, tenk at hun allerede er 3 år. I går hadde hun selskap, og tante hadde selvfølgelig strikket litt.
Ribbestrikket bukse, fra nøstebarnboka, i nøstebarn-garnet. Forferdelig kjedelig å strikke, og særlig sprek ser den heller ikke ut, men jeg tror den er veldig god under parkdressen om ikke annet...
Veldig heldig for meg at denne lille tøtta er kjolegal. Jeg er nemlig også det, på strikkefronten. Denne gangen etter ett mønster jeg kjøpte på nett, i nøstebarn-garnet dette også... (kommer tilbake med link til oppskriften....) Rett under ribbestrikk-feltet er det nå ett rosa silkebånd, men jeg glemte selvfølgelig å ta bilde etter at det kom på...
Ny Marius, denne gangen med rundsal. Jeg ble hoppende glad da jeg så det kom oppskrift på rundsal-marius til barn også... Så deilig å slippe montering!! Strikket i Smart. Fetteren hennes på snart 13 syntes genseren var sååå fin, og ønsker seg nå Marius til bursdagen sin i mars.... (uten rosa selvfølgelig). Utrolig hyggelig når 13-åringer ønsker seg hjemmestrikket, så oppdraget tar jeg selvfølgelig, men rundsal til gutt...? Jeg vet ikke jeg... ??
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: