mandag 14. oktober 2013

Stille fra meg...

Stille fra meg for tiden, og her ser dere grunnen: 


Dette er altså deler av kjøkken og stue hjemme hos meg. Hjemmekoselig eller hva? :o) 
Gulvet er kastet ut, vegger ribbet - og revet, kjøkkenet knust og stort sett... 
Nytt kjøkken ankommer 4. november, veggene er i ferd med å ta form, taket har blitt hvitt og fint,  gulvet ligger klart på boden. 
Jeg småpusler med å male vinduer, feie, vaske, fikse opp ute etc, mens jeg har flinke håndverkere som tryller med store verktøy inne. 

I mellomtiden bor jeg på pikerommet hos mor og far. Skal ikke klage, middagen står stort sett på bordet når jeg kommer hjem, bikkja blir luftet en gang i mellom og klærne mine blir vasket, men jeg må innrømme at jeg syntes det ble litt spesielt å sende en mld til pappa om at jeg ble en halvtime ekstra på jobb :o) 

Og ja, det blir tid til LITT strikking også... 

Ingen kommentarer: