søndag 29. mars 2009

Bursdagsfeiring.

Jeg lover alltid bot og bedring hver gang jeg er inne å blogger, jeg tenker alltid at nå skal jeg bli myyyye flinkere til å oppdatere ofte, det er jo så hyggelig å blogge.... Men den gang ei, ting tar tid, og i hvert fall skippertaks-blogging. Litt unnskyldning har jeg da, mine rekker med forkjølelser viste seg å være kyssesyken, så jeg har blitt beordret til å ta det med ro av legen. Og da jeg omsider tok meg tid til å kjenne etter hvordan formen egentlig var, oppfattet jeg omsider hvor ufattelig sliten jeg var, og hvor deilig det var å ta livet med ro med god samvittighet. De siste ukene har jeg derfor stort sett pleid meg selv og sovet masse. Jeg har kommet og gått som jeg vil på jobben, jeg har sovet på sofaen om jeg har følt for det, og det har blitt masse gode bøker og strikking.... Bursdagen min skulle jeg egentlig feire med brask og bram og bytur med mange gode venner, men endte i stedet med en hyggelig kveld med god mat og hyggelig besøk av Ida, Ane og sjarmøren Scilos. Og jeg må jo bare vise frem den flotte gaven jeg fikk! Alle håndarbeideres drøm, nemlig gavekort på Rett og Vrang på Sandvika storsenter. Tusen, tusen takk, jenter, dere vet jeg setter veldig pris på det, og at jeg er veldig glad i dere!! Sjarmøren Scilos og bestekameraten til Snorre fikk selvfølgelig være med å feire bursdag. En uproblematisk gjest, som storkoste seg og slappet av på saueskinnet så og si hele kvelden.
Se hvor gode kompiser vi er!!!
Jeg feiret selvfølgelig litt bursdag med familien også, og må skryte av en gave til; Nemlig ekstern blitz til speilreflekskamera mitt. Juhuuu! Dette har jeg ønsket meg lenge, og endelig skal det bli bra innebilder også, bare jeg får trent litt... :-)
Snorre er jo det naturlige foto-objektet å teste seg på, og det er jo lett å se hvor happy han er med å få ei diger blitzlampe i ansiktet mens han ligger å sover....

Ingen kommentarer: