onsdag 28. november 2012

Selekjole til Tuva.


Siden Hedda ble utstyrt med blånissetøy, må jo også mini-niesegullet få strikk fra tante. Vi kan jo ikke gjøre forskjell :o) Denne kjolen var ment som julegave, og er den eneste gaven jeg hadde klar.. 




Selekjole fra Marte Helgetuns bok, i all enkelthet med masse personlig vri. 
Jeg fikk ikke til rillekanten rundt, så det endte med at jeg rekket opp hele bærestykket, og heller strikket riller. Lille frk snupp er veldig opptatt av lommer, og jeg synes det gjorde seg med ett lite hjerte der. 
Strikket i dobbelt tråd, Baby Alpaka Silk fra Drops. 

8 kommentarer:

Linda sa...

For ein søt kjole.

Lisbeth sa...

Å så skjønn! Og så mye den lommen med hjertet utgjorde. Jeg elsker hjerter så klart at jeg falt ekstra for denne. Lekker!

Heidi sa...

Så søt - spesielt fint med hjertet

Hanne sa...

Den var kjempe søt. Lommen pyntet veldig opp altså. Er så koselig med slik strikk som skal varme små kropper :)

Terese sa...

Kjempe fin kjole :)

A-I sa...

Så søt den ble!

wigdis sa...

Klart du ikke kan gjøre forskjell. Det ble en nydelig kjole og den lomma ble flott.

LisaM sa...

Kjempefin kjole Jane! Og hjertelomma var virkelig prikken over i`en!!

Heldige Tuva♥