fredag 8. mars 2013

Dagen(e) derpå - og dagen før dagen...

Fy søren så moro å ha bursdag :) 
Den egentlig dagen min var onsdag, men jeg har blitt feiret både tirsdag og torsdag i tillegg, og til helgen står det store sjøslaget med nære og kjære for tur. 

Jeg har masse å vise frem, både gaver jeg har fått til bursdagen min og ting jeg har laget, men det er jammen hektisk å arrangere 40-årslag, så blogging har blitt nedprioritert i det siste... 
Her er en liten smakebit, dette er gaven fra mamma og pappa.. Bildet yter den ikke rettferdighet, men jeg er i hvert fall knallfornøyd!!! Dette er altså jubileumsdrakta fra Oslo, og for første gang i mitt 40 årige liv, skal jeg også føle meg skikkelig festkledd på 17.mai :) 


9 kommentarer:

Linda sa...

Gratulera so masse med vel overstått.

Lisbeth sa...

Den er så fin, og du kler den så godt!!!
Å ha et slikt festplagg er så deilig for da er man alltid kledd i fine anledninger, og ikke minst på 17.mai.

Det er moro å fylle 40 år, og jeg håper at du storkoser deg med all oppmerksomheten og ikke minst at lørdagen blir veldig vellykket!

wigdis sa...

Flott drakt på en flott kvinne. Håper du ikke sliter deg helt ut i forbindelse med dagen din. Kos deg i morgen.

Stor klem fra meg

Renate sa...

Åååhs å flott du var!!! Gleder meg til å se deg i April! Da kan du få 40årsklem av meg om jeg får 30årsklem av deg! :D

Ane sa...

Fine fine Jane! Gleder meg stort til lørdagen. :)

Turid Aa. sa...

Gratulerer så mye med dagen som var. Håper du ble fornøyd med "kokken" igår. Flott i ny drakt.

LisaM sa...

Kjempefin Jane!
Gratulerer så mye med dagen som var!
Klem

Smarie sa...

Så flott ung dame i flott drakt :-) Grattis med vel overstått ! Klem

LivM sa...

Så flott du var i drakten. Nå kan du bare glede deg til den 17.!