søndag 2. juni 2013

Vm nå?


Høsten 2012 startet jeg på VM-2013 genseren. Jeg falt hodestups for denne, så den måtte jeg selvsagt ha... Med en gang!! 
Jeg falt fort av lasset, jeg likte ikke å strikke mønsteret, det var masse lange trådstrekk og surring av garn, og ikke en eneste hvileomgang... Den ble kjapt pakket nederst i strikkekurven, og der lå den leeeeeenge... Målet var etter hvert å få den ferdig til VM i februar, DET måtte vel være mulig? Vel... Den ble ikke det... Men ferdig ble den, om enn litt langt ut i mars. 


Dette bildet er jo ikke spesielt bra på noen som helst måte, men siden jeg ser så innmari slank ut her, måtte jeg bare ta det med... *FNIS* :oD 


Mer info her 



2 kommentarer:

Marianne sa...

Genseren ble jo veldig fin:-) Det er lenge siden jeg har strikket noe så tidkrevende. God søndagskveld! Klem Marianne

LisaM sa...

Genseren din ble kjempefin den Jane! Nå er du iallefall klar til neste VM☺

Håper du har hatt en fin helg!
Klem